vrijdag 18 april 2014

Donderdag 17 april 2014

Hallo allemaal

Vandaag was het weer een leuke dag.'s Morgens na de havermout en wraps, zijn we naar het Louvre vertrokken,waar we de Mona Lisa en de     
Venus van Milo tegengekomen zijn.Er stonden natuurlijk ook andere  mooie dingen.Wist je dat je er negen maanden over doet om alle kunstvoorwerpen in het Louvre te bezichtigen???

Terwijl mama en papa aan het wachten waren om tickets te kopen, zijn Gauthier en ik alleen naar de Starbucks gegaan en hebben een mok en een drankje gekocht. In het frans ... 

Na het louvre kwamen we bij een lekkere broodjeszaak. Ze verkochten er bagels met allerlei soorten vlees,vis en groenten. Ik heb er eentje met zalm gegeten en nog een muffin die ik niet opkreeg.


Na de middag was het shopping time in Le Marais. Onderweg passeerden we een klein parkje waar Gauthier en ik met de frisbee gespeeld hebben. We kwamen een Camperwinkeltje tegen waar mama en ik  campersandalen gekocht hebben. Daarna zijn we een fantastisch mooi ijsje gaan eten op Place des Vosges waar we ook met de frisbee gespeeld hebben. 

Tenslotte zijn we nog vlug naar een Birkenstockwinkeltje gegaan voor papa maar ik heb er  uiteindelijk  ook nog een paar gekregen.

Eenmaal thuis laat papa zich in de zetel vallen , schrijft Gauthier zijn dagboek en maak ik het eten(mama zegt hoe ik de pasta moet koken terwijl ze een glaasje wijn op het terras drinkt).

dikke zoen Fé



PS. Vandaag is het de verjaardag van Gus. De Franse mensen in ons huis hebben hem gefeliciteerd :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten